dimecres, de desembre 22, 2004

El Nadal

El Nadal son epoques de pasar-les en família i amics, de pasars'ho bé perè lo que sobretot fa la gent es gastar. I gastar molt. Això ho aprofiten les empreses per a treure els seus nous productes per aquestes èpoques i aixi vendre més.
Abans els nous productes eren jocs o productes clàsics, però ara amb les noves tecnologies cada nadal hi ha un gran boom de productes i noves tecnologies aplicades.
Això fa que ara els compradors tinguin mes per escollir.
L'altre dia vaig sentir per la tele que començavem a haber nens hiperegalats.
I que els nens hiperegalats en uns anys serien uns montres egoistes que controlarien la societat i ho voldrien tot.
A un nen que s'el veu amb coses de lo més nou ja se li posa l'adjectiu d'hiperegalat. La gent demana més que abans (ara els nens de 9 anys ja tenen mòbil), però crec que s'hauria de saber distingir entre un nen hiperegalat i un nen que està a la ùltima.
En fi, entre les empreses innovan i els mitjans de comunicació dient que no s'ha de gastar molt, al final el consumidor ja no sap que fer.

Versión castellana:

La Navidad son epoques de pasar-las en familia y amigos, de pasarse-lo bien pero lo que sobre todo hace la gente se gastar. Y gastar mucho. Esto lo aprovechan las empresas para sacar sus nuevos productos por estas épocas y asi vender más. Antes los nuevos productos eran juegos o productos clasicos, pero ahora con las nuevas tecnologías cada navidad hay un grande boom de productos y nuevas tecnologías aplicadas. Esto hace que ahora los compradores tengan más por escoger. El otro día oí por la tele que empezaban a haber niños hiperegalats. Y que los niños hiperegalados en unos años serian unos montruos egoístas que controlarían la sociedad y lo querrían todo. A un niño que se lo ve con cosas de lo más nuevo ya se le pone l'adjetivo d'hiperegalado. La gente pide más que antes (ahora los niños de 9 años ya tienen móvil), pero creo que se tendría que saber distinguir entre un niño hiperegalat y un niño que está a la ùltima. En fin, entre las empresas innovan y los medios de comunicación diciendo que no s'tiene que gastar mucho, al final el consumidor ya no sabe que hacer.
Traducido en internostrum.com